מדיניות ביטול עסקה
- הלקוח רשאי לבטל הזמנה ובתנאי שהאריזה סגורה והמוצר באותו מצב כפי שנשלח תוך 14 יום מהגעת המשלוח. הלקוח מודע כי יהיה עליו לשלוח את המוצר לכתובת החברה ולשאת בעלויות המשלוח (במקרה שהמוצר כבר נשלח). הזיכוי עבור המוצרים שיוחזרו יהיה מלא ובתנאי שהגיע למוכר במצב תקין. הזיכוי יהיה באותו אמצעי תשלום שבו שילם הלקוח.
- על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או בשונה ממה שהוזמן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי יצירת קשר בבקשה לביטול, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981. במקרים אלו הלקוח לא יחוייב בעלות המשלוח לחברה: אם המוצר הגיע שבור או פגום או בשונה ממה שהוזמן ובמקרה של עיכוב באספקה מעבר ל-10 ימי עבודה.
-
המוכר יחליף מוצר או יחזיר את תמורתו של מוצר אשר נמסר לרוכש בהתאם לתנאי ההחזר המצטברים אשר יפורטו להלן:
• המוצר הוחזר בתוך 14 יום ממועד קבלתו בידי הרוכש.
• המוצר הוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו כל שימוש.
• המוצר נשלח בדואר רשום ל-"אסיף קוסמטיקס" בכתובת שתמסר בטלפון.
• שמו ופרטיו המלאים והמדויקים של הלקוח צורפו למוצר.