שירות לקוחות אצלנו נמצא במקום הראשון לכן נשמח שבכל שאלה תפנו אלינו ל :
טלפון/וואטסאפ : 054-6330345
מייל : info@asifcosmetics.co.il
מועדי אספקה ומשלוח
החברה עושה כמיטב יכולתה כדי לשלוח את המוצרים מיד עם קבלת ההזמנה והסדרת התשלום ע"י הרוכש. בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש לכתובת בישראל אותה הקליד הרוכש בעת ביצוע ההזמנה. החברה מתחייבת לזמן אספקה של עד 5 ימי עסקים מיום קבלת התשלום עבור ההזמנה. ספירת ימי האספקה מתחילה מיום העסקים הראשון שאחרי יום קבלת התשלום ע"י החברה. (ימי א' עד ה', ימי שישי בבוקר לא כולל ימי שבת, ערבי חג וימי חג).
1. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, המוכר יהיה רשאי להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. החברה עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד האספקה הקבוע בדף המכירה למוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
2. הרוכש יהיה רשאי לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה (במידה וקיימת אפשרות כזו לגבי המוצר שרכש) ללא חיוב בדמי משלוח. לא ניתן יהיה לשנות את אופן האספקה לאחר השלמת הרכישה.
3. איסוף עצמי יתאפשר 1-3 ימי עסקים לאחר קבלת התשלום. האיסוף יתבצע מרחובות מנוחה ונחלה 33 בתאום מראש בטלפון 054-6330345 .
4. בנסיבות של איחור בשל כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה וכו' ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות , תיידע החברה את הרוכשים מיד עם היוודע דבר האיחור ותאפשר להם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספם.
5. התשלום עבור טיפול ומשלוח בהזמנה עד 199₪ הוא 12 ₪ עם שליח עד הבית. בהזמנה של מעל 199 ש"ח המשלוח חינם. התשלום עבור המשלוח מתבצע ביחד עם התשלום עבור המוצרים – בעת השלמת ההזמנה. המשלוח על ידי חברת משלוחים שתיבחר על ידי החברה".
6. האתר ישא באחריות של כל נזק שהוא שעלול להיגרם למוצרים מרגע יציאתם למשלוח ועד הגעתם ללקוח.
7. האתר ישא באחריות כלפי מזמין המוצר\הציוד בגין תקלות או שיבושים במשלוח, ובלבד שהאתר סיפק את המוצר למשלוח.
8. המוכר שומר לעצמו את הזכות שלא לספק מוצר מסוים, במידה שהמוצר אזל במלאי או שחלה טעות במחיר/במפרט. במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה על ביטול העסקה תוך 24 שעות מביצועה ויזוכה תוך 24 שעות מקליטתה, באם חויב.
9. אם נמסרו לחברה פרטים לא מלאים ו/או לא מדויקים ו/או שגויים ו/או לא נכונים, יתארך מועד האספקה עד לברור העניין ואין החברה ו/או האתר נושאים בכל אחריות לגבי האיחור במקרה זה. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור באספקת המוצר בשל סיבה שאינה בשליטתה הבלעדית.